Morgenmøde #Lytgodt Branding af Offentlige Virksomheder

Tilmeld dig: Branding af offentlige organisationer

Høst frugten af oplægsholdernes erfaringer med branding af offentlige organisationer. Hvordan ændrer du omdømmet, når tilliden og troværdigheden lider et knæk. Hvilke overvejelser skal du gøre, når du kommunikerer til mange forskellige stakeholdere? Tilmeld dig Overskrifts gratis morgenmøde onsdag d. 3 maj 2017 og bliv klogere.

 


Update 24. april 2017: Alle pladser er besat, men du har mulighed for at komme på venteliste, ved at skrive til pernille@overskrift.dk med emnet: Venteliste morgenmøde.


Kom og hør hvordan nogle af Danmarks stærke offentlige organisationer brander sig selv, samt hvordan nye strategier med fokus på online, film og kampagner har været nødvendige for at genvinde tabt terræn. Du får indsigt i, hvordan du kan styrke dit omdømme af forfatteren bag bogen: “Tillid hænger ikke på træerne – styr dit omdømme med Skovflåtmodellen”. Samt hvordan du skaber den gyldne balance i din kommunikation, når du skal tilgodese flere forskellige stakeholdere.

Du møder:

Trine NPortrætfoto af Trine Nebel til morgenmødet Branding af offentlige organisationerebel, Forfatter og Adjunkt ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Et omdømme er noget, der kan styres, men det er hårdt arbejde. En genvej kan være at bruge Skovflåtmodellen, en pincetformet kommunikationsmodel, baseret på den ny-udkomne bog: “Tillid hænger ikke på træerne – styr dit omdømme med Skovflåtmodellen”. Kom og hør om modellen samt eksempler på, hvad der ofte går galt, når et omdømme bliver beklikket, eller når tilliden og troværdigheden lider et knæk.

 

 

Portrætfoto af Hanne Arentoft til morgenmødet Branding af offentlige organisationer

Hanne Arentoft, Kommunikationschef Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen (KFST)
Som myndighed er kommunikation en balancegang mellem at være myndighed og fastholde fokus på at skabe værdi for skatteborgernes penge samt på den anden side at levere den gode og skarpe historie. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen har en stor vejlednings- og informationsopgave over for mange stakeholdere. Få indblik i, hvordan KFST skaber denne balance og kommunikativt imødekommer stakeholdere med fokus på brugen af traditionel og proaktiv presse samt tilstedeværelse på sociale medier.

 

Portrætfoto af Britt Asnæs Kattrup til morgenmødet Branding af offentlige organisationer

Tina Guldmann Gustavsen til morgenmødet Branding af offentlige organisationerBritt Asnæs Kattrup, Kommunikationsrådgiver & Tina Guldmann Gustavsen, Presserådgiver Sundhedsstyrelsen
Hvordan vender man skuden, når ens omdømme i befolkningen over én nat falder med 8,4 point og er den offentlige myndighed, som har den største tilbagegang? Kom og hør hvordan Sundhedsstyrelsen med udgangspunkt i en ny strategi har taget udfordringen op med at vinde det tabte terræn tilbage.


Tid: 3. maj kl. 09.00 – 10.00, kaffe fra kl. 08.45
Tilmelding: Mail pernille@overskrift.dk senest d. 27 april – emneord: Morgenmøde
Pris: Gratis – Skulle du være forhindret i at deltage, bedes du give svar fem dage før, så andre interesserede kan få pladsen. No-show fee på kr. 200,-
Sted: Jorcks Passage 1A, 3. sal, 1162 København K, Tlf. 2215 8228
Er du studerende: Der er eksklusivt forbeholdt syv pladser til studerende. Tilføj emneord: Morgenmøde – studerende ved tilmelding.
Hashtag: #lytgodt

Del indlægget med dit netværk:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Skriv et svar