Årsanalyse: Danskernes aktivitet på sociale medier 2017

Igen i år har Overskrift foretaget en digital analyse af over tendenser på sociale medier.  Tendenserne vi har set de senere år, bliver endnu mere udtalte; Det kræver flere følgere at få en plads på de forskellige top-lister, og antallet af aktive Twitter-brugere falder, men den samlede aktivitet på Twitter ser et mindre fald.

Få Overskrifts analyse af danskernes aktivitet på sociale medier 2017

Vil du vide mere? Overskrift har analyseret den digitale aktivitet i Danmark i 2017, og den analyse kan blive din.

I analysen kan du blandt andet læse om:

  • De største influenter
  • Mest anvendte hashtags
  • De mest omtalte emner
  • Hvem, der var mest aktive på de sociale medier

Få den digitale analyse af danskers adfærd 2017 ved at tilmelde dig Overskrifts nyhedsbrev.

analyse af danskernes adfærd på sociale medier 2017

Den digitale aktivitet 2016

Vi har tidligere lavet analyser af danskernes aktivitet på de sociale medier.

 


Vi har anvendt vores monitoreringtjeneste til at generere data til analysen.

Vil du monitorere de sociale medier og se, hvordan din virksomhed bliver omtalt? Prøv vores lyttetjeneste gratis i 14 dage og få den stærkeste dækning af det danske kildeunivers.

Del indlægget med dit netværk:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Skriv et svar