Roskilde Festival lige om hjørnet

En række digitale initiativer bliver taget i brug på årets festival.

Roskilde FestivalImity’s Bluebunny initiativ, som i denne weekend blev afprøvet på Vesterbro Festivalen – med din egen profil på Blue Bunny kan du via SMS blive guidet til koncerter du måske syntes om, medmindre din telefon vha. Bluetooth ikke allerede kan se du er der.

Roskilde Rates er et andet initiativ, hvormed du kan anmelde koncerten du er til. Undervejs vil publikumsstemningen, ved udvalgte koncerter, kunne aflæses på lysaviser ved scenen. Efterfølgende kan der uddrages publikums anmeldelser desuden læses på sitet, og begejstringen aflæses i en kurve henover koncertens forløb.

Overskrift.dk leverer feeds til Roskildes Community. På Roskilde Community er det derfor muligt at følge med i hvad der skrives om festivalen. Skulle hilse fra blogredaktionen og sige at du bør tilmelde dit site overskrift.dk og tagge dine indlæg med RF07 for en plads på oversigten over seneste indlæg.
God festival! (hvor det forøvrigt i år bliver muligt at få en lille fjer på i “Øl for affald”-programmet)

Del indlægget med dit netværk:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Kommentarer

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.