JP/Politikens Hus på vej med Gør-det-selv Web 2.0

JP/Politikens Hus søger via et stillingsopslag på bl.a. Kommunikationsforum efter en webredaktør til et nyt online satsningsområde indenfor “annoncefinansierede, community-drevne nicheportaler”.

JP/Politikens Hus logo

Det ser altså ud til at JP/Pol er ved at bevæge sig ind på Web 2.0 området med bruger-drevne Long-Tail niche-portaler og der nævnes da også ord som “iværksætteri”, “autonome redaktioner”, “community-feel” og altså “Web 2.0”.

JP/Politikens Hus købte jo i september sidste år sig ind i en af Danmarks største online sociale netværk, Mingler, som nu har mere end 100.000 brugere, men om der er sammenhæng mellem Mingler og det nye initiativ melder stillingsopslaget ikke noget om.

Det skal blive spændende at se hvornår det nye initiativ går i luften, samt hvor stor “bruger-inddragelse” der anvendes? Er det med blogs, videoer, musik-uploads? Bruger-redaktører? Eksternt indhold, f.eks. via RSS? ….

Del indlægget med dit netværk:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Kommentarer

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.