Nye blogs: Digital Kommunikation

Altid sjovt at følge med i tilblivelsen af en bog og tankerne bag. Derfor synes jeg også det er spændende at følge når forfatterne blogger om processen. Og nu er en ny blog om tilblivelsen af en bog så også åbnet: Digital Kommunikation eller er det Digitale tanker?

Et bogprojekt om digital kommunikation af Anne Ebbesen og Astrid Haug hhv. strategisk rådgiver hos Advice Digital og pressechef på Københavns Kommune, som udkommer engang i efteråret 2009 og bl.a. handler om:

Bogen handler om digital kommunikation. Det er ikke bare en bog om, hvordan man bruger digitale medier, men lige så meget en bog om det paradigmeskifte, som de digitale medier fordrer. Det er ikke længere nok at skubbe et budskab ud til en gruppe modtagere. Brugerne skal i fokus, for det er dem, der udgør netværket og former indholdet.

Hermed altså en god blog-feed ide til din feedreader.

De to twitter iøvrigt også på @astridhaug hhv. @annaebbesen

Del indlægget med dit netværk:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

3 Kommentarer

  • Anna Ebbesen

    31. marts 2009

    Hej Stefan – tak for omtalen! Og giv endelig besyv med på bloggen. Hvem synes du fx gør det godt for tiden, og hvorfor?

    http://digitaletanker.dk/2009/03/31/cases-har-du-lyst-til-at-dele-din-erfaring-med-andre/

    Vh. Anna

    Reply
  • Stefan Bøgh-Andersen

    31. marts 2009

    Det var så lidt Anna.

    Jeg synes altid det er spændende når nye interessante blogs dukker op, så jeg vil naturligvis følge jeres blog – og ser frem til jeres bog engang.

    Der er jo massere af cases at tage fat når det kommer til digital kommunikation i danmark, f.eks. den lange række af brugerdrevne byguides (MitKbh, Kbh, MangoSpot, AOK, AOA, Kbh360, DinBy…) som man kan spørge om er blevet succer eller ej. Hvorfor er der så mange og er der brugere nok til at gøre det interessant?

    Reply
  • Anna Ebbesen

    1. april 2009

    Enig, spændende emne – om der er en fikseret mængde alle går på strandhugst efter! Tror du, at vi har nået mæthedspunktet? Nichesites vil vel stadig have en berettigelse/eksistensgrundlag?

    Men mht. cases så er det mere virksomheder eller organisationer, der har forsøgt sig med digital kommunikation, som vi er ude efter. Af dem du nævner, vil det være Berlingske og AOK fx, det er mere i den dur.

    Reply

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.